S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Tel.: 0905 348 127   E-mail: objednavky@seol.sk


» TPMS
Snímače tlaku v pneumatikách, TPMS

 Sme aj na Facebooku
 www.facebook.com/TPMS.Snimace.tlaku.v.pneumatikach

 prosíme, ak máte dotaz, kontaktujte nás na: obchod@seol.sk alebo 0905 348 127, radi Vám zodpovieme všetky Vaše otázky, prípadne naceníme to najlepšie čo sa dá ponúknuť. TPMS nás baví, sme TPMS EXPERT !-)

AKCIE:             

máme skladom: Alligátor Sens.it (RS1, RS3, RS4), Schrader EZ Sensors, T-Pro, IntelliSens 20, T-Pro 2, Schrader retrofit
robili sme: Kia Ceed, Kia Optima, Volkswagen Phaeton, Hyundai i30, Hyundai Elantra, Hyundai ix20, Chevrolet Avalanche, BMW X5, BMW 750, Jeep Cherokee, Mercedes Viano, Mercedes GL, Mercedes V, Infinity FX, Dodge Nitro, Land Rover, Ford Turneo Custom, Ford Focus, Ford Mondeo, Ford S-Max, Mazda RX8, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Opel Astra, Opel Insignia, Peugeot 3008, Suzuki Vitara, Suzuki SX4, Jaguar FX, Nissan Note, Subaru Outback ...

 

 Čo je to TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)?

V každom kolese je inštalovaný TPMS/RDKS ventilček - senzor. Ten komunikuje  rádiovými vlnami
s riadiacou  jednotkou v automobile. Senzor TPMS meria a zasiela informácie o tlaku, teplote
a stavu batérie senzora,  ktorá zásobuje senzor. V prípade problémov (pokles tlaku v
pneumatike)  centrálna jednotka v automobile  upozorní vodiča. Tento systém nielen stráži
Vašu bezpečnosť,  ale má aj priaznivý vplyv na spotrebu paliva.

TPMS/RDKS merač zobrazuje tlak a teplotu vzduchu v pneumatikách. Reaguje na rýchly aj pomalý
únik tlaku vzduchu z pneumatík v podobe včasného varovania. Senzory v kolese vozidla sledujú
tlak v pneumatike a vysielajú signál do príjímača, ktorý je umiestnený vo vozidle. Ak príjímač vo
vozidle príjme informáciu o nízkom tlaku, automaticky varuje vodiča rozsvietením kontrolky.

Nariadenie EÚ 661/2009 nariaďuje výrobcom motorových vozidiel v kategórii M1 povinne inštalovať
aktívne monitorovacie systémy merania tlaku v pneumatikách TPMSs účinnosťou od 1.11.2014.
            

Ponúkame:

UNIVERZÁLNE SNÍMAČE ORIGINÁLNE SNÍMAČE SAMOSTATNÉ RIEŠENIA PRISLUŠENSTVO (NÁHRADNÉ DIELY)
Aligator Sens.it TPMS BERU Retrofit AirAware prislušenstva, náhradné diely
Schrader EZ-Senzor TPMS SCHRADER    
HUF IntelliSens TPMS VDO    
       
► konfigurátory ► konfigurátory   ► zoznam prislušenstva, ktoré máme skladom

   VÝHODY TPMS/RDKS

      Vyššia bezpečnosť posádky vozidla 
          ► 
Vďaka včasnému informovaniu vodiča o poklese tlaku v pneumatike sa
               ľahko zabráni havárii spôsobenej  napríklad defektom.
      Zníženie prevádzkových nákladov vozidla
          ► 
Optimálny tlak = optimálny valivý odpor (nižšia spotreba) a tiež optimálne
               opotrebenie pneumatík.
      Lepšie jazdné vlastnosti
          ► 
Len správne nahustené pneumatiky zaistia ideálnu stopu vozidla, čo je
               dôležité v  zákrutách a pri extrémnych situáciách.
      Pozitívny vplyv na životné prostredie 
          ► Podľa prieskumu spomínaného vyššie podhustené pneumatiky spôsobujú
               zvýšenie emisií CO2 o 4,8  milióna ton ročne!

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

Pretože TPMS/RDKS je bezpečnostný systém (podobne ako airbag alebo ABS), musí byť funkčný,
aby vozidlo bolo spôsobilé pre prevádzku na pozemných komunikáciách.
Vozidlo s nefunkčným TPMS: 
     ► Neprejde cez STK
          Vozidlo s nefunkčným systémom TPMS či bez neho neprejde stanicou technickej kontroly.

     ► Sankcie zo strany polície
          V prípade nefunkčného systému TPMS hrozia vodičovi postihy zo strany polície.
     ► Problémy s poisťovňami
          Poisťovne budú krátiť, príp. úplne zamietnu poistné plnenie aj v prípade nezavinenej nehody.

Pre viac informácii, alebo v prípade otázok, budeme radi, ak nás budete kontaktovať na tpms@sqt.sk, alebo telefonicky 0905 348 127. Radi Vám pomožeme s problematikou phľadom merania tlaku pomocou TPMS

 

Žiadajte pravidelnú údržbu a kontrolu Vašich TPMS/RDKS senzorov tlaku pri návšteve pneuservisu. Odporúčame pri každej výmene pneumatík, najneskôr 1x za dva roky, vymeniť namáhané súčasti ventilu (gumové tesnenie, podložku,maticu, poniklovaný ventil, plastovú čiapku). Týmto predídete problémom s koróziou, únikom vzduchu a predĺžite životnosť Vášho TPMS senzora. Tak isto žiadajte kontrolovať stav batérie v snímačoch tlaku TPMS počas pneuservisných služieb, kedy tým predídete nečakaným výdavkom mimo prezúvania.

""Doplňující předpisy k výše zmiňovanému nařízení ES 661/2009 přesně definují technické požadavky na systémy TPMS. Jedním z požadavků je například garance, že  řidič vozidla bude upozorněn, pokud dojde k poklesu tlaku o 20 % pod předem definovanou hodnotu, kterou stanoví výrobce vozidla, případně dosáhne-li tlak v pneumatice hodnoty minimálně 150 kPa (dle toho, co nastane dříve). Tato informace musí být poskytnuta v určitém čase (do 10 minut) a při rychlostech již od 40 km/hod. do maximální rychlosti vozidla. V současné době tyto podmínky v podstatě splňují pouze systémy, které monitorují tlak v pneumatice „PŘÍMO” prostřednictvím elektronických čidel, která jsou umístěna uvnitř pneumatiky. Nepřímé monitorovací systémy nedokážou naplnit technické požadavky, a proto jsou z výbavy pro vozidla prodávaná po 1. listopadu 2014 na trhu EU vyloučeny."" viac na pneurevue.cz

      

                                         

 

IFrame

 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OGZlZjkwYT